21 december - 10

Idag kändes det faktiskt bra att gå upp tidigt, om jag ska vara helt ärlig vaknade jag innan klockan ringde. På något sätt var jag peppad, sista dagen i skolan och sedan jullov.

I skolan hade vi "kul" och spelade lite frågespel, mitt lag förlorade.. haha! Sedan var det avslutning i aulan, estetarna stod som vanligt för den.

Åkte hem från skolan och sedan hann jag vara hemma ett litet tag innan det bar av till sjukan. Har fått massa kliande sår som varar och har även sjukt ont i halsen, kan inte ens dricka utan att jag nästan börjar grina.. Ska i alla fall behandla nu för svinkoppor, flera gånger per dag. Sedan ska jag även äta alvedon några gånger om dagen i några dagar, visade inte att jag hade halsfluss, men det brukar visas efter tre dagar tydligen. Tabletter får alltså gå i första hand och sen får man se! :)



» neli

varsågod och tack hihi :)

sköt om dig tjejen ♥

2010-12-21 // 15:28:30
» neli

god jul på dig också hihi :) ♥

2010-12-21 // 15:31:49

- en mjukisdress!

2010-12-21 // 16:02:14

sv; jo det är väl bra med mig :)

2010-12-21 // 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback