8 december - 10

Idag började jag halv ett i skolan vilket verkligen var uppskattat! Klassråd och filosofi stod på schemat och efter det slutade jag.. Ungefär vid två blev det, skönt med kort dag för en gångs skull! När jag kom hem startade jag direkt med kemipluggandet och det har hållit på ända till nu, har tagit en liten paus. Finns ingen chans att jag bara kan hänga över boken! :)


Jag älskar sånadär korta dagar, fast det känns så värdelöst att gå till skolan och bara vara där någon timme med..men ändå :)



Tänkte bara fråga dig om du är intressrad av att FÅ en ipod nano, nya ipaden eller varför inte den nya mobilen iphone 4? Detta är helt möjligt. Är du intresserad så kolla in min blogg, där finns ett inlägg där det även står lite mer information.

Det här är inte en sån här sida där det är så gott som omöjligt att vinna något. Det är väldigt simpelt. OCH HELT GRATIS :)

Tack ♥

2010-12-08 // 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback