9 december - 10

Idag började jag klockan ett i skolan så tog mig därför en välförtjänt sovmorgon. Det börjar ta på krafterna att varje dag börja halv nio för att sedan sluta fyra, komma hem ungefär halv fem och sedan bara plugga tills det är dags att krypa ned i sängen. Alla säger att det är så viktigt att man gör annat än bara skolan men vad ska man göra när lärarna bara kastar på mer och mer grejer? Gör jag inte dem får jag istället IG i kurserna och det är inte alls okej. Hade i alla fall två lektioner idag, började med rättskunskap och där gick vi igenom lite om arbetsrätt som jag har prov om på tisdag. Idag är det torsdag och vi har ingen mer sådan lektion innan provet vilket betyder att man måste göra ALLT hemma.. Sedan hade jag naturkunskap, prov i kemi. Kemi har aldrig varit min grej och det var lika idag! 

När jag kom hem pluggade jag lite och sedan drog jag iväg på dans och nu ska jag ned och duscha lite snabbt och sedan hoppar jag tillbaka in i pluggandet. MÅSTE MÅSTE MÅSTE bli klar med grejerna.. Tur att cola finns så man håller sig vaken! haha..


Bild från idag..


» me!!

Hur gör man svartvitabilder? <3



Söt blogg föresten :)

kram

2010-12-12 // 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback