julhelgen

Nu är julhelgen över, har ni haft det bra? :)

På julaftonen var vi som jag skrev i inlägget före först hemma här och firade med pappas släkt. När det var klart blev det massa fix och sedan Kalle Anka. När det var slut åkte vi direkt ut till mormor och morfar där det blev julfirande med släkten på mammas sida. Det var supermysigt och jag fick jättebra julklappar. Blev ganska tidigt vi åkte hem, men det var bara skönt att få komma i säng i skaplig tid.

Juldagen har vi även tradition att vara med mammas släkt och då var vi nere vid morbror och åt mat. Sedan var vi kvar där och halv ett drog vi upp på krogen. haha! Det var inte alls planerat så jag hade mina Uggs på mig, det ni ;)

Igår var det bara en lugn dag, kände mig riktigt trött! Skulle föresten beställa en mini pc men det gick inte för att jag var ny medlem. Jag ville handla på faktura och datorn kostade mer än 2000, då gick det inte..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback