16 februari - 10

Idag fick vi titta på en teater i skolan, skönt för vi missade engelskan. Som inte är mitt favorit ämne! haha. Teatern handlade om en kille som satt på en anstalt för att han hade våldtagit en tjej på fyllan. Var tråkigt att bara sitta och kolla, men bra skådespelare! Sedan fick vi i klassen diskutera teatern och även lite andra "ämnen". Vi körde t.ex. heta stolen. Diskussionen är väl något jag kunde ha varit utan!

Sedan hade vi idrott, skidorientering! Jag kan bara säga såhär, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.. "Linnea, det är en enorm hartass här". Ni andra förstår inte, men det gör Lisa och jag! haha. Blev även en hel del vurpor när vi skulle över skogen till kontrollerna, annars var vi ganska stadiga på benen! haha.

Något annat speciellt har inte hänt idag, företagsekonomi och svenska bara.

Nu ska jag läsa lite italienska, för vet ni? Jag har ett prov imorgon! PANIK!! Men vi får hoppas Jesus är med och räddar mig, så stod det på budskapet jag fick på en godis idag i skolan. haha.


Har t.ex 35 meningar som ska sitta till imorgon! Ett mirakel krävs..


älskar dig, du är min glädje och mitt skratt :)<3

2010-02-16 // 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback