26 februari - 10

Imorse sov jag över, mamma kom in och väckte mig ungefär vid sju. Halv sju brukar jag gå upp, så fick stressa lite mer än vanligt. Men jag tog mig till skolan, och det är väl huvudsaken! Där hade jag foto och det enda jag gjorde idag var att sitta och "leka" i Photoshop. Himla jobbigt i alla fall, på slutet såg man nästan dubbelt.

Lisa och jag sprang till bussen och vi hann med en, så det var skönt måste jag säga. När jag kom hem var jag ute och skottade, det var riktigt tungt. Men mina "muskler" fick arbeta ;) haha

Nu sitter jag här och är sugen på lite Coca Cola, måste fira att det är fredag. Men det största firandet blir nog att lovet ÄNTLIGEN är här nu :)


Tog mig en cupcakes när jag kom hem. Den här blev helt konstig, men god var den! haha


Hej! Jag måste bara säga att jag älskar din blogg, du är inte sån där som fejkar utan du verkar vara dig själv :) Har följt dig under en längre tid och jag har tänkt på en sak. Det här är väl en dum fråga. Jag ser dig nästan alltid i "platta" örhängen och inte hängande. Trivs du bättre i såna? och hur många har du, tycker alltid att du har olika. Det kanske bara är något som jag har inbillat mig? Skulle vara tacksam för svar :)

Fortsätt på samma sätt med din blogg, alltid underhållande att läsa här :) Kram

2010-02-27 // 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback