4 februari - 10

Idag var det riktigt tungt att gå upp, var helt enormt trött! Men jag klarade det och jag kom i tid till bussen, kan man verkligen säga.. Den var försenad imorse och jag trodde att jag sakta men säkert skulle förvandlas till en stående istapp! haha. Kom i alla fall till slut till skolan, kom någon minut försent till företagsekonomin. Idag var det dags för redovisning, det gick väl.. bra. haha. Jag har bara haft företagsekonomi idag, precis som alla andra torsdagar :)

När jag skulle gå ned till bussen så hände något som bara kan hända mig! Precis när jag gick under en stor gran lossnade en stor snöklump från kvistarna och pang.. Plötsligt var hela jag full med snö! Men som sagt, snö är väl alltid kul ;)


En helt random bild från skolan.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback