500:e inlägget!

Nu är huvudet äntligen lite bättre, känns fortfarande som att jag åker båt. Men det var större vågor för några dagar sedan ;) haha. Så det är påväg åt rätt håll!

Idag har jag varit i skolan, vi hade först svenska. Redovisning med mina brudar.. Det gick bra, förutom att jag helt plötsligt började se texten dubbelt! haha. Men det gick det också! Vi hade en redovisning om svordomar och jag tycker vi hade fått ihop bra saker faktiskt. I början av våran redovisning spelade vi upp svordomsvisan. Riktigt bra låt, ska nog läggas in på mobilen! eller? haha. Sedan har vi haft klassråd och efter det en enorm håltimme, eller helt ärligt har jag haft rast hela dagen.

Klockan 14.00 var det dags för kärleksdag eftersom att det igår var Alla <3 -dag. Vi fick börja med att säga vårat namn och sedan skulle vi även berätta vilket djur vi liknar idag. Jag sa fisk, vet inte varför. Var väl enda djuret jag kom på.. haha.

Sedan var det en massa, rent ut sagt löjliga saker vi fick göra. Leka, spela staty, blunda, fånga Romeo och Julia.. Känns som att nivån hörde hemma på lekis!

Föresten, det här blir mitt 500:e inlägg i bloggen! Coolt :) haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback