7 februari - 10

Har inte hunnit uppdatera här något idag, har helt enkelt haft annat för mig. Imorse gjorde jag iordning efterätt, kokos pannacotta och till det färska jordgubbar. När jag var klar med det åkte mamma och jag ut till mormor och morfar lite, sedan åkte vi och handlade. När det var klart fick mamma skjutsa upp mig till Lisa, där snodde jag bilder, och vi spelade även spel! haha. Ganska så mycket skratt blev det! ;)

Sedan kom pappa och hämtade mig och jag tvättade håret när jag kom hem, plockade även upp lite på mitt rum. Vid ungefär halv  fem kom syster och Fredrik hit på middag med förrätt, varmrätt och efterrätt. Som sagt vaar det jag som stod för efterrätten! Allt var verkligen jätte gott! :) Var första gången någonsin jag gjorde den efterrätten, men mums vad god den var! Kommer helt klart bli fler gånger, har lovat Lisa att jag ska bjuda henne på den någon dag! :) haha.

När vi hade ätit satte vi oss i vardagsrummet, där tittade vi på Melodifestivalen (kassa låtar).. Sedan blev det wii sports och guitar hero för hela slanten!


Förrätt


Efterrätt


» Emma

Efterätten såg supergo ut:)

2010-02-07 // 01:55:47
» lisa

va duktig du är gumman :) kul dag trots att den var allt för kort<3

2010-02-07 // 12:38:46

Är det färska jordgubbar? Så längesen jag åt det, sakar sommaren <3 Haft en bra helg annars? Kram :)

2010-02-07 // 12:43:19

sv: Fan va gott! Jadå, min helg har varit bra, haha :) Håller med dej om melodifestivalens låtar, kassa som fan! Kram

2010-02-07 // 12:52:42

Livet som en räkmacka ;)

2010-02-07 // 15:25:30

mmmh, den där efterrätten ser riktigt god ut :)

2010-02-09 // 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback