Svar på kommentar..

"Hej! Jag måste bara säga att jag älskar din blogg, du är inte sån där som fejkar utan du verkar vara dig själv :) Har följt dig under en längre tid och jag har tänkt på en sak. Det här är väl en dum fråga. Jag ser dig nästan alltid i "platta" örhängen och inte hängande. Trivs du bättre i såna? och hur många har du, tycker alltid att du har olika. Det kanske bara är något som jag har inbillat mig? Skulle vara tacksam för svar :)
Fortsätt på samma sätt med din blogg, alltid underhållande att läsa här :) Kram"

svar på kommentar:
Hej, tack så mycket vad roligt att du tycker det. :) Nej, det är absolut ingen dum fråga, du vet.. Det finns inga dumma frågor bara dåliga svar ;) Du har faktiskt helt rätt när det gäller "platta" örhängen. Det är sådana örhängen jag använder, men det beror inte på att jag trivs bäst i såna. När jag var på Gran Canaria för några år sedan skulle jag gå och vila lite mitt på dagen. När jag vaknade hade hela ploppen till örhänget åkt in i hålet. Den syntes inte alls och det var helt omöjligt att få ut den.
Fick gå till en spansk doktor som drog ut den med en stor tång och sedan fick jag käka pencillin så jag inte skulle få det mer inflammerat. Jag var tvungen att låta hålet växa igen och sedan tog jag ett nytt hål. På något sätt kom då det gamla hålet tillbaka så nu har jag dubbelhål i det vänstra örat. Att bära hängande örhängen funkar alltså inte så bra. Jag får jätteont och då satsar jag hellre på "plattisar" :)

Jag vet inte exakt hur många par "plattisar" jag har. Men på bilden är det sådana jag använder just nu. Har fler par, men jag är väldigt duktig på att tappa bort saker :) Detta gäller även örhängen!


SV. Men nu tyckte jag att jag var duktig här som hittade det ;P haha

2010-02-28 // 16:30:53

SV: något fel måste det finnas;P och jag ska hitta det

2010-02-28 // 21:00:45
» M

Hej ;D Allt bra idag?

2010-03-01 // 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback