12 januari - 10

Nu ska jag göra ett försök att skriva lite här igen.. Ibland blir det pauser, jag är ju en vanlig människa! haha. Som sagt,  jag har varit på Teneriffa i en vecka. Kom hem i söndags kväll.

Vi var 30 st som åkte för min kusin fyllde 30 år. Jag tror faktiskt det inte var tänkt att vi skulle vara 1 för varje år.. haha. Vi åkte den 3 januari buss till Arlanda och väl framme där checkade vi in, och sedan var det bara att vänta på att få stiga ombord på planet. Kan väl ärligt säga att jag inte var speciellt sugen på det, hela jag skakade! Men flygresan gick riktigt bra, dock var landningen lite läskig! När man klev av planet kände man direkt hur värmen slog till en i ansiktet, men gud va härligt det kändes!

Sol och värme nästan hela tiden, så jag ska absolut inte klaga! :) En kväll var vi även på ett ställe som hette Rock Story, där var det band som gjorde cover låtar av, The Beatles, Pink Floyd och Queen. Det första och sistnämnda var helt klart bäst! Kunde inte en enda låt med Pink Floyd, men det uppträdandet var ändå helt okej. Efteråt kom vi fram till att sångaren var svensk, det var ju faktiskt lite coolt.

Jag lyckades även göra illa mig när vi var nere vid havet och badade. Just den dagen var det extremt stora vågor, och det tyckte jag bara var kul, till en början i alla fall. Sedan kom jag mitt i den största vågen, men det hade jag även gjort med några mindre. Men denna våg hade mer kraft så jag drogs mot bottnen (david över mig), skrapade i ansiktet och flera andra ställen. Det gick bra ändå, för två dagar senare var jag tillbaka i vågorna! :) haha

Flygresan hem gick bra, det skakade lite. Men jag var så trött så tänkte inte så himla mycket på det..

Det har helt enkelt varit en sjukt bra resa men jag önskar att det inte skulle ha gått så himla fort!

Nu kanske ni vill se bilder från resan, men nej det får ni faktiskt inte göra. Jag lägger inte ut bilder här på bloggen om jag inte har tillåtelse av personen på bilden. Så en bild på mig är det enda ni får :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback