13 januari - 10

Imorse var det fortfarande lika tungt att gå upp för att sedan åka till skolan.. Tror inte jag tagit igen mig helt efter Teneriffa, men någon gång kommer det väl! Idag hade jag klassråd, engelska och italienska på schemat. Alltid lika drygt med språk, fick reda på engelskan att vi ska ha ett litet prov om Shakespeare om två veckor.. Något mer intressant kunde vi väl ha fått :) Italienskan gick lika segt som vanligt, men efter den var dagen slut, och då var klockan 11.45. Så tidigt slutar jag varje onsdag och torsdag. Stannade kvar och åt pannkaka på skolan och sedan traskade jag till busstationen. Det stack i benen och i ansiktet, fast det bara var -11 grader ute. Kan inte förstå att alla här hemma hade -30 grader när jag var på Teneriffa. haha.

Jag somnade på bussen, men tack och lov var det någon som skulle av på hållplatsen innan min. Får även tacka att det var bussen med högst ljud när man trycker på stanna. Jag kom i alla fall av i rätt tid, och det var skönt! Annars hade det blivit så himla kallt att gå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback