15 januari - 10

Nu sitter jag här framför vår öppna spis och försöker hålla elden vid liv. Det är riktigt svårt, vedbitarna är fuktiga, så jag kan inte stänga helt. Då blir det sjukt mycket rök. Jag vill inte att brandvarnaren ska börja låta! Det är inte någon annan hemma heller just nu, så jag måste vara duktig! haha.

Idag i skolan startade kursen FotoB, vi fick en ny lärare. Han skickade direkt ut oss för att fota, när det var så fint ute. Så det gjorde vi, och satan vad kallt det var! Men blev en hel del bra bilder :) Vi fick sedan skriva ut 1 varsin och han gick igenom alla bilder, jag är faktiskt skapligt nöjd med min! Vi fick även ta ett varsitt porträtt foto så han har koll på vilka vi är.

När vi slutat drog Lisa och jag ned på stan, jag köpte en tub bh, så man inte får nån ful bränna i sommar! haha. Köpte även sminkborttagnings pads!


haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback