17 januari - 10

Idag har jag varit på kalas för kusin som fyllt 30 år. Vi blev bjudna på smörgåstårta och fika. Det var riktigt gott! :) Längesen man åt smörgåstårta nu faktiskt!

Jag var sugen på att åka till Borlänge idag och se på Avatar och isåfall skulle jag frågat davids kompis om jag kunde få åka med i bilen. Men David sa direkt nej. haha. Så det blev inget av det! Alla som sett filmen säger att den är sjukt bra, därför är jag sugen på att se den. Men första gången jag såg trailern på tv så sa jag att den ska jag se. Mamma jobbar nu, och pappa ligger i soffan och tittar på tv. Jag sitter på mitt golv som vanligt, och vet inte alls vad jag ska hitta på! Fick just en snilleblixt (tyckte det först) och det är att gå ut och fota. Men, sen kom jag på att det är mörkt ute = mindre bra kort. Kanske man ska ta och baka något? Slå på en film?



va rolig din dag verkar ha varit! :) va tyckte du om avatar? :D

2010-01-17 // 17:50:48

aha oj ja bara skugläste snabbt o lyckades se ordet avatar haha :D ^^

2010-01-17 // 18:17:21

hihi :D

2010-01-17 // 18:36:32

fin header! :)

2010-01-17 // 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback