29 januari - 10

Förlåt för den kassa uppdateringen, men jag lyckades bli sjuk igen. Mådde inte alls bra i tisdags kväll, så jag har varit hemma onsdag och torsdag från skolan. Men idag gick jag dit och hade lite foto. Fick reda på att vi till nästa fredag ska ha gjort ett bildreportage. Skissade lite i skolan hur mina bilder ska se ut, men jag kan säga en sak.. Skisserna är inte till stor nytta! hahaha! Skulle rita en människa som satt på en stol med ryggen mot "kameran". Lisa frågade om det var någon som satt på en potta! Haha.. Slutade i alla fall tidigt på fotot eftersom det bara är bildreportaget som ska göras och det kan jag inte göra i skolan. Skyndande mig från skolan ned till busstationen på 13 minuter, och jag hann! Det är verkligen längre än vad man tror.. Kunde nästan tävlat i gång! haha. :)

När jag kom hem åt jag lite mat och sedan åkte mamma och jag till Ludvika. Vi handlade lite mat på olika affärer och sedan åkte vi även till Nisses.

Tänkte jag skulle lägga med någon bild i detta inlägg, men kabeln ligger någonstans på golvet i mitt enormt stökiga rum! Nu finns det bara en sak att göra.. Städa!


» lisa

du är bäst på att rita ;)<3

2010-01-30 // 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback