Blogg.se krånglar!

Jag har försökt uppdatera ett litet tag nu, men allt har bara låst sig när jag försökt. Vi får hoppas det går att spara det här inlägget!

Har tittat på Robinson, det är faktiskt kul att se. Människor som går från person till person bara för att tro att han/hon får stanna kvar i tävlingen. Jag tycker att det skulle vara ganska kul att vara med på något sådant, bara för att se hur mycket man egentligen klarar av. Här hemma är det nog lätt att säga att det där är inga problem för mig. Men när man väl är där tror jag att det blir en helt annan sak. Man har ingenting som man har hemma.. Skulle nog känna hur jäkla beroende man är av elektricitet. På ön finns bara solen, om man har tur. haha. Är det någon som är på att starta ett eget Robinson? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback