10 juli - 10

Idag jobbade jag mellan 10-14, gick bra ända fram till ungefär klockan 12. Det var enormt varmt ute, och jag hade glömt att ta med något att dricka. Mådde jättebra men helt plötsligt blev jag helt konstig, började svettas, bli yr, se suddigt och darra. Sedan var det en kund där då, hon pratade med mig, jag hörde vad hon sa. Men hon var så himla långt bort från mig fast hon stod 1 meter ifrån. Jag kände att jag skulle tuppa av, så jag hörde av mig till David. Han var hos en kompis men ändå drog han hem och hämtade bilen och kom ned till Konsum. Han gick in och köpte en dricka till mig. Det är tur att jag har världens bästa bror! När jag hade fått i mig den mådde jag mycket bättre, men kände mig fortfarande konstig. Fick sluta tidigare på jobbet, och när jag kom hem blev jag jätteyr. Tryckte i mig 4 glas vatten och ett till glas fast med Resorb i. Efter det blev det även ett cola glas.

När mitt huvud var "normalt" igen drog pappa och jag till Pjantbo, vi badade och solade lite. Helt underbart skönt var det! Jag tvättade även håret då.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, dricker cola/vatten och äter godis. Life is GOOD! :)




» maya

såg att du fått en fråga på frågestunden om din dator. SNÄLLA, kan du inte lägga in en bild på den? :)

2010-07-10 // 18:05:51

Kanske du får dina missöden på grund av födobrist.ät för fan

2010-07-11 // 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback