11 juli - 10

Just nu sitter jag nere i Davids rum, han bor på nedre våningen och här är det hur svalt och skönt som helst! Uppe är det som rena rama bastun, puuh.. Men jag ska absolut inte klaga :)

Idag drog pappa, David och jag till Pjantbo, solade, badade och fikade.. Det är så sjukt mysigt där och vattnet var riktigt varmt och skönt.

Sedan måste jag bara säga en sak, bara för att jag inte skriver om mat här, så betyder inte det att jag inte äter. Men jag ser inte det roliga i att lägga ut bilder på min tallrik? Ska jag kanske börja med det? Idag åt jag köttbullar och makaroner.. Ja, det är ju jätteroligt att läsa om förstår jag.. Men som sagt, detta är min blogg.. Här skriver jag precis vad jag vill, och nej mat är inte något som intresserar mig att skriva om.. :)


bild från idag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback