19 juli - 10

Jag kom hem för ett litet tag sedan, Lisa och jag har varit nere vid Heros hela dagen. Först tittade vi på small hundarna, sedan blev det large hundarna för fulla muggar! (haha) Sjukt roligt att titta på agility och man blir så himla sugen att köpa en hund och börja tävla. Tror verkligen jag skulle älska det! Är det någon här som brukar tävla med sin hund? :)

Vi drog en vända till Hamnen, där köpte vi en varin Julletallrik. 3 kulor, grädde, marränger, banan, valfri sås, valfritt strössel. Sedan fick man även kex i, mums! Vi båda blev utskrattade för det var en som trodde att vi aldrig skulle få i oss allt. Men det var inga problem, gick i hur fort som helst!  Men vi vågade inte riktigt gå sen, för han som skrattat åt oss hade knappt hunnit äta upp sin glass som var en strut och en kula.. haha! När vi ätit upp glassen åkte vi tillbaka till Heros, för vi skulle kolla efter en norsk som vi träffade för 3 år sedan. Det var roligt, för vi såg han faktiskt!

Nu har jag precis ätit lite och till det tog jag mig ett glas cola. Blir nog ett till glas nu!





SVAR: Tack snälla! ♥

2010-07-19 // 20:16:20

sv. taack detsamma!



allt bra annars? :D

2010-07-19 // 20:17:25

sv. bara bra :D

2010-07-19 // 20:29:18
» jenny

snälla, börja videoblogga! :)

2010-07-19 // 20:37:51
» Erika

Sv: Ingen orsak! Hoppas att han lyckas hitta bostad! :D

2010-07-19 // 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback