21 juli - 10

När vi hade varit vid syster så tog jag det lugnt hemma, sedan råkade jag somna på soffan. Var inte ett dugg trött, men det var i alla fall skönt.. Mamma, pappa och jag åkte till Ludvika strax efter det för att hämta min telefon som varit på lagning. Nu har jag alltså min pärla igen, har verkligen saknat den. Att gå från touch till vanliga knappar är jättejobbigt, hade ju det på den här telefonen jag haft så länge! Vi var även in på DollarStore där jag köpte lite godis, två haribo påsar för 10 kronor, vilket fynd alltså! haha

Nu har jag precis kommit hem, pappa och jag har varit ute och kört. Jag körde till Ulvshyttan och hem igen, det gick faktiskt bra. Okej, jag tycker inte det men pappa gör det. Antar att man ska lyssna på honom!


Några av mina favoriter, mobilen och colan! haha








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback