4 juli - 10

Förlåt för dålig uppdatering, men jag sov till två idag och efter det har jag städat och varit till Pjantbo. Känner mig så himla trött, så har inte blivit någon uppdatering här. Förlåt :) Men nu kommer det, bättre sent än aldrig. Ludvikafesten var sjukt bra, igår var det sushi, Lasse Berghagen och Ola som gällde + dans. Jag har haft riktigt kul!

Nu sitter jag här och käkar lite godis, bra gott! Hade köpt så jag skulle kunna äta igår, men blev inte så.. Så nu äter jag det istället :) mums!

Kom ihåg, jag avslutar frågestunden senare idag! Har ni någon fråga nu, fråga! :)



vem är den snyggaste killkompisen du har? :)

2010-07-04 // 20:50:43
» Madde

Låter som du haft kul :) .



Vi följer ju varandra så tänkte kommentera lite. Känns som jag är dålig på de :) .

2010-07-05 // 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback