800 inlägg!

Nu har jag skrivit 800 inlägg här i bloggen, känns lite kul tycker jag. Vad som är kul med det vet jag faktistk inte? Jag vaknade för typ en timme sedan och nu känner jag att det är dags att käka lite frukost. Efter frukosten får jag se om det kanske blir att åka en liten sväng till Borlänge. We will see!

Nej, nu ska jag gå och äta frukost.


Kom ihåg att rösta på min bild i fototävlingen <3


Har röstat på din bild nu :) Jätte fin den var =)

2010-07-22 // 18:25:48

jag vet inte om det är här jag sett det, men jag har för mig att du kan göra egna bilder i photoshop? hur gör du? jag har för mig att bilderna såg riktigt bra ut! Är det inte du som gör det får jag be om ursäkt (A)

2010-07-22 // 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback