Fler bevakare på bloglovin!

Vill du ge din lilla blogg en chans att synas? En ny idé har växt fram med ett BlogLovin sammarbete mellan de små bloggarna. Gå in på min blogg, följ mig med BlogLovin och släng en kommentar, så kommer jag att följa er.

Gör sedan andra bloggar uppmärksamma på detta - följ dem så att de följer dig. Du får inte bara sidvisningar och klättrar på topplistorna, du får också fler bevakare via BlogLovin och klättrar upp på deras egen lista!




» Erika

Sv: Tack för att du röstade! Jag tycker också att ettan är finast - tycker dock att tvåan är fulast. Margarethes ring (måhända den är lite "over-the-top" går liksom ihop med hennes personlighet. Imrg kommer tre nya ringar att dyka upp. Titta gärna in och släng dit en röst. Ha det bra! :D

2010-07-15 // 15:36:17

följa varandra via bl? ;)

2010-07-15 // 23:47:40

å andra sidan så är det inte så kul om folk lägger till en, men aldrig kollar bloggen. :)

2010-07-15 // 23:50:04

Ska vi följa varandra på Bloglovin? Om du lägger till mig så säg till så lägger jag till dig. =)

2010-08-11 // 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback