Fråga & Svar

"Är du inte blond på riktigt? vilken är isåfall din normala hårfärg?"

SVAR: Nej jag är faktiskt inte blond på riktigt, jag har vanligtvis riktigt mörkt hår. Från början när jag färgade håret gjorde jag olika nyanser av mörkt, så håret skulle bli lite extra glansigt. Sen en dag kom jag på, äsch varför inte prova bli blond. Jag färgade det två gånger så det blev extra ljust, och efter det var jag fast. Inte vid att färga håret ofta, utan att vara blond.

En gång tittade jag  på gamla bilder när jag var mörkhårig, och då tyckte jag det var mycket finare. Färgade håret mörkt samma vecka, och efter ungefär 2 timmar med mörkt hår så mådde jag dåligt. Nästan psykiskt dåligt, jag kunde knappt kolla i spegeln. Jag saknade det blonda håret! Men var tvungen att vänta någon vecka på att få färga igen. Det var den bästa färgningen jag gjort i hela mitt liv, och efter det är det ljust hår som gäller. Jag trivs bättre i det, jag kanske inte passar bättre i det, men jag tycker det är mer jag! Nu kanske ni undrar om mitt hår blivit jätteslitet av det, och nej det har det faktiskt inte. Jag använder blondspray och har aldrig blonderat håret, utan bara använt vanlig hårfärg.

Tänkte ändå bjuda er på någon bild när håret var mörkare. Tyvärr kan jag inte svara på hur min normala hårfärg exakt ser ut, färgade håret första gången när jag gick i sexan, har tyvärr ingen bild från det!








Jag var med blond tidigare, men det sliter ju så hemskt på håret att bleka det, tyvärr.

2010-07-20 // 12:47:51

Wow! Du passar riktigt bra i båda färgerna.

2010-07-20 // 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback