Stökigt rum!

Vet ni, mitt rum är enormt stökigt. Jag sa tidigare att jag inte klarar av att städa pga. värmen. Nu är det mulet ute = svalare på rummet. Är det inte bäst att jag passar på att städa då? Men grejen är den, jag hatar att städa. Förstår inte varför jag är så slarvig av mig. Varför ska mina kläder ha mitt golv som en garderob? Varför hamnar allt på golvet till sist? Men nu ska jag göra det ett försök, jobbigt men nödvändigt!


Sv: Tack så mycket :)



Din blogg var också snygg. Inte kul att städa nej ;)

2010-07-19 // 21:26:56

Du kan ju låtsas att du har en "walk in closet", så stor att du har sängen i den :) Har man en så stor garderob är det säkert roligare att städa.

2010-07-19 // 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback