Svar från frågestunden..

"Vad tycker du om Twilighserien? :D ♥"
Jag älskar Twilightserien, har tyvärr inte sett Eclipse än. Men inom en snar framtid har jag nog gjort det! :)

"Har du egen dator? isåfall märke och är den bra?"
Yes, jag har en egen dator. Det är en Dell Studio 17, rosa. Den är hur bra som helst och jag älskar den!

"har du kille?"
Nej det har jag inte :)

Hur går det med att fixa baaaakgrunden :D ?
Den är där den ska ;)

"Vad gör du om fem år?"
Svår fråga, jag tror faktiskt att jag pluggar vidare då. Men vad har jag ingen aning om, och troligtvis bor jag nog inte kvar här då.

"Vad tycker du om Plastikopperationer? :D"
Jag är emot sådana. Jag tycker alla människor är unika, och varför ska man förstöra sig med operationer?

"Hur lång är du och hur mycket väger du ? :)"
Jag är lite längre än 1,70. Tyvärr vet jag inte hur mycket jag väger, finns ingen våg här hemma. Och jag tycker det är ointressant, så länge man mår bra så?

"vilken storlek har du på dina skor? :)"
Jag har strl 38.

"Om du fick ta med dig 5 saker till en öde ö, vad skulle det vara?"
Vilken rolig fråga! Hm, jag skulle ta med mig nudlar, en kastrull, en båt, bensin, åror.

"vill du gå upp i vikt eftersom du är så smal? eller vill du fortfarande gå ner?.."
Jag vill inte gå upp i vikt och jag vill inte heller gå ned i vikt. Jag är nöjd! Enda jag vill ha nu är magrutor! haha

"vad använder du för kamera?"
Nikon D60

"hur gammal är du ?
vart bor du?
är du nöjd med dig själv, eller har du komplex?
pöss"

Jag är 17 år, fyller 18 i augusti. Jag bor i Dalarna och jag är nöjd med mig själv :)

"Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?"
Har inte läst den bloggen så jättemycket, men av det lilla jag läst gillar jag den! :)

"favoritfilm? :)"
A cinderella story!

"största idol?"
Jag har faktiskt inte någon största idol.

"Favoritblogg?
Vilka bloggar läser du?"

Har faktiskt nyss skrivit ett inlägg om det, här kan du se det för att få svar på frågorna :)

"vad heter din bästa vän?"
Min bror är min bästa vän.

"Är du en sparare eller slösare? ;)"
Ibland en sparare och ibland en slösare.. Är nog det bästa :) haha

"vilket är ditt drömresmål?"
Jag skulle jätte gärna vilja åka till Thailand, så det är nog svaret på frågan.

"vad har du för mobil?"
Jag har en Nokia 5800.

"vem är den snyggaste killkompisen du har? :)"
Jag har inga kompisar.. haha nejdå, men det är Martin ;)







» Sanna

hej !

allt bra med dig ??

Haft en bra helg ?

2010-07-05 // 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback