15 juni - 10

Nu sitter jag här på mitt (sköna?) golv och tar det lugnt, håller på att frysa ihjäl! Har haft värme i Turkiet, så blev väl en liten chock att komma hem. Ska snart gå ner och basta, skönt! :)

Idag har jag träffat Cissi, först tog vi en promenad och sedan gick vi hem till mig och tittade på film, A Cinderella Story. Till det åt vi godis, chips och popcorn, mums..

Har fått frågan om jag kan lägga ut bild på sakerna jag köpt i Turkiet, vi får se om jag gör det. Annars kommer det väl ut lite då och då. Får se :)

Tänkte i alla fall att jag ska bjuda på lite bilder från semestern som är från systemkameran, de andra är från mammas kamera!


Har druckit världens godaste juice, kiwi!


finaste badrummet vi haft!








» Malin

Kan tänka mej det

2010-06-17 // 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback