29 juni - 10

Sitter just nu och försöker få in luft i näsan, det är svårt.. Allergin är jobbig just nu, jag är allergisk mot gräs och det är väldigt mycket gräspollen i luften nu. Det värsta är när man kommer in efter att ha varit ute. Då börjar det klia i öronen (nästan i hjärnan) haha! Ögonen blir att klia och rinna och näsan blir täppt. Men det är väl en himla tur att det finns allergimedicin. Ögondroppar, kortisonnässpray och tabletter måste jag nu använda mig av varje dag.

Idag efter jobbet åkte jag direkt ned på kalas, där bjöds det på fika. De så kallade "Monster kakorna" :)  Efter kalaset åkte mamma och jag ned till Heros och tittade på lite fotboll.



» agnes

jaha,a vad roligt! :) jag har solat och badat:D

2010-06-29 // 21:59:57
» Emma

Snygg header ! :)

2010-07-02 // 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback