3 juni - 10

Idag hade jag företagsekonomi, muntlig redovisning! Det gick faktiskt skapligt, och nu är jag klar med företagsekonomin, FÖRALLTID. Det känns underbart skönt :) När vi slutade så skjutsade Olle hem mig och några till, det var väl sådär skapligt skönt! Jag kom hem och då var mamma påväg till Ludvika för att handla, så jag åkte dit igen.  Sedan åkte jag till Konsum och pratade om mitt sommarjobb som jag fått där.. Gick hem därifrån, fick stooora skavsår under fötterna, som vanligt.

När jag kom hem började mamma och jag direkt fixa mat till imorgon. Jag har fixat kycklingsspett och sen hackat, klippt och skurit lite ingredienser till en potatissallad. Jag skar mig i nageln, men det var inget ovanligt.. haha! Bättre det än fingret ;)


Såhär såg jag ut idag i skolan, men tröjan åkte snabbt av!





Hejhej, Fin blogg :D

Kolla gärna in min & kommentera.

Kram ! ♥

2010-06-04 // 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback