30 juni - 10

Nu sitter jag här och spelar lite gitarr, eller gör det oseriöst. Rör en sträng lite då och då.. Jobbet idag gick väl bra, förutom att det nästan inte var några kunder som köpte jordgubbar, så då blir man bra trött. Men inte bra om man somnar, så jag fick roa mig själv genom att nypa mig i armen och rulla tummarna, och det funkade! Somnade ju inte.. Efter jobbet gick jag hem och när jag var hemma skyndade jag mig ned i duschen. Himlen var så mörk och jag var rädd att det skulle börja åska, och då är det ju absolut inte bra att stå i duschen!  När jag hade duschat åt jag mat och sedan åkte jag med mamma och handlade lite. Köpte SOLO tidningen och fick ett par grymma solglajjor på köpet, fanns svarta, vita och rosa. Självklart tog jag de rosa!



bra med mig med :D händer hos dig då?

2010-06-30 // 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback