Fråga och ett svar..

"du har jättefin kropp! hur håller du dig så "platt"? Om du förstår hur jag menar? :)"

Jag tycker nästan det är lite pinsamt att svara på den här frågan, men Coca Cola made this body ;) (haha).. Nej men år 2007 skadade jag knät och hoppade på kryckor bra länge, åkte runt i hela Sverige och undersökte knät. Jag var sugen att börja spela fotboll igen, men då fick jag en hälseneinflammation, sedan körtelfeber och har varit småsjuk ofta. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte tränar. Nästan så jag mår dåligt över det, men jag ska ta tag i detta och börja gå ut och springa. Varje gång jag sprungit får jag extremt ont i knät, och jag är duktig på att hitta på undanflykter. Men nu jäklar ska jag börja.. (snart iaf) haha!

Nu kanske ni tror att jag inte äter något? Men jag trycker i mig alldeles för mycket onyttigt och äter "normalt" med mat. Har turen att inte gå upp i vikt, hittills i all fall. Men det har varit ungefär lika i 3 år.  Men tack så mycket, vad glad jag blir :)

 

 



sv: tack dsm, följas via bloglovin?:D

2010-06-29 // 23:54:49

sv: ookej:D

2010-06-29 // 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback