Lip injection!

Jag har aldrig trott att läppglans kan göra så att läpparna blir större. Men nu när jag åkte till Turkiet beställde jag ett läppglans som skulle förstora läpparna.. Var tvungen att göra det, för att bevisa för mig själv att det nog inte alls funkar. Jag testade det nyss, och jag höll på att tappa hakan. Läpparna blev större och såg mycket fylligare ut! Det stack lite i ungefär 5 minuter, men det stod på förpackningen att det oftast blir så. Efter dessa 5 minuter kände jag inget stick mer, och då var läpparna större! :)


 



vad är de den innehåller som gör läpparna större ? :o

2010-06-28 // 21:22:37

är du inte nöjd med dina naturliga läppar?

2010-06-28 // 21:24:33

Jag har för mig att det är mentol eller kamfer som irriterar huden och får den att svullna. Låter läskigt, tycker jag :S Men det funkar ju ^^

2010-06-28 // 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback