Sista inlägget?!

Jag sitter faktiskt och överväger om jag ska radera bloggen! Det här kan bli mitt sista inlägg, men tänk om jag ångrar mig? Isåfall är de så :)

Jag har fått en hel del läsare, men jag får liksom ingen respons på det jag gör.. Har faktiskt lagt ned väldigt mycket tid på bloggen, för det första.. Jag tycker det varit roligt att få skriva av sig! För det andra, människor har bett mig om fler inlägg..

Men jag får inte så många kommentarer jag vill, och ja.. Vad tycker ni? Ska jag ta bort den :) ?



Neej du ska inte ta bort DIN blogg!

2010-06-28 // 01:12:55

Nä, att ta bort den vore dumt. Många som tagit bort sin blogg ångrar sig efteråt. Jag har ganska mycket kommentarer trots att min blogg egentligen är rätt kass, bästa sättet att få igång kommentarerna är att kommentera hos andra och visa att man läst deras blogg. Dvs man skriver "riktiga" kommentarer till inlägget man just läst. Fast det där har du säkert redan koll på.

2010-06-28 // 07:05:03

... menar att du borde ha fler kommentarer eftersom din blogg är bra :) Såg lite dumt ut när jag jämförde med min blogg, som inte alls är lika bra.

2010-06-28 // 07:06:32

ta inte bort din blogg, vill istället ha fler inlägg under dagen så man ser lite mer av din dag och mycketfler bilder! snälla ta inte bort den, snälla, jag insperas av dig.. I LIKE YOUR BLOGG

2010-06-28 // 11:57:34

du vet att jag vill snoka, så du slutar inte nu ! =)

2010-06-28 // 16:40:25

Jag är med i en tävling, skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag kan tacka dig. :)

2010-06-28 // 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback