1 mars - 10

Ja nu har vi hoppat in på en ny månad! Imorse vaknade jag 06.25 av mitt alarm som är inställt på arbetsdagar. Tyvärr känner inte mobilen av mina lov och jag hade helt glömt bort att avaktivera det. Var så himla trött när det ringde och var verkligen påväg att gå upp. Men sen kom den underbara känslan, jag har lov :)

Jag somnade om och sov till 11.30, sedan tittade jag på Top Model och tryckte i mig lite frukost. Det har jag väldigt svårt för, är aldrig hungrig på morgonen! Sedan har jag duschat, spelat gitarr, sjungit och ja, bara tagit det lugnt. Sedan gick jag till Cissi, eller sötfia mötte mig :) Hon klippte mig, och tro mig det blev en hel del (bilden). Sedan fikade vi, drack Fanta och åt godis :) Tittade även slutet på Sex and the city filmen!





SV: Ojoj.. haft världens uppdatering! HIHI



Allt bra?

2010-03-02 // 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback