10 mars - 10

Idag hade jag först engelska i skolan, läxförhör och sedan kan jag inte komma på något mer vi gjorde! haha. Efter engelskan skulle jag ha italienska, men idag var läraren borta. Blev rast mellan 10.00-14.30. Det var jobbigt vill jag lova! haha. Spelade kort, åt mat x2, var i datasalen, kämpade om godis och ja.. haha! 14.30 gick jag på stöd på företagsekonomin eftersom jag imorgon har ett prov där. Förstod ingenting innan den lektionen, lite mer efter. När jag kom hem hörde jag av min till Anton, han kom upp hit och vi har tillsammans gjort företagsekonomin. Nu tror jag det sitter i alla fall lite! Kan ju hoppas på det.. Han gick hem för ett litet tag sen och nu känner jag mig trött och på dåligt humör. Efter en hel kväll med företagsekonomi är det faktiskt inte så konstigt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback