12 mars - 10

Imorse började det med att mamma och jag gick ned och sjöng för david. Gav han paket och frukost på sängen! Av mig fick han två snygga t-shirtar :)

I skolan idag hade jag foto, som alla andra fredagar. Lisa och jag har varit i studion hela tiden, och ni ska bara veta hur roligt vi hade! Drog hem ungefär vid två, då kom mamma och hämtade mig.

Jag har inte gjort så mycket mer idag, känner mig alldeles slut :)

Tänkte att jag kan bjuda på bilder från idag, ursäkta att det nästan bara är jag på bilderna!


Fixade med blixtarna.




HAHA!


Hahah! Mormor-frillan, it's the new it-thing har jag hört ;)

2010-03-13 // 12:03:20

you bet they do <3

2010-03-14 // 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback