16 mars - 10

Jag skrev att jag trodde det skulle bli en bättre uppdatering idag, men jag har absolut inte haft tid. Skolan går före allt annat, så är det! Idag var det en lång dag, till 16.00. Man blir enormt trött på sista lektionen, som är svenska.

När jag kom hem från skolan så åt jag pannkakor och sedan startade jag med att göra engelskaläxan. Slutade med att jag nästan somnade i boken, så jag tyckte det var lika bra att lägga sig lite. Jag gick och la mig på soffan och sov litet tag, var välbehövligt kan jag lova.. Sedan var det bara att starta med engelskan, och nu känner jag mig klar med den. Orkar inte göra något annat, får bli imorgon? Är så himla trött på skolan just nu, aldrig känt såhär. Jag är bara trött trött trött på dagarna, och har knappt någon ork till alla läxor/prov. Men det måste ändå göras, så det känns på ett sätt skönt att jag har två skoldagar kvar innan två veckors praktik och påsklovet!

Nu har jag precis slagit på bastun, blir lite avkoppling och efter det ska jag dejta kudden! :)


Alldeles slut..


Vad tycker du om för filmer? Och hur ofta kollar du på film? :)

2010-03-24 // 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback