18 mars - 10

Nu är jag tillbaka här igen, har ingen företagsekonomi att göra. SKÖNT! Jag hade som sagt prov idag, det handlade om Debet och Kredit. Hoppas verkligen att jag klarade ett G på det! Vi får helt enkelt hålla tummarna för det. När provet var klart spelade jag kort med några killar i klassen, som vanligt vill alla ha ut mig.. haha. Bara lyste fusk om alla ;) Efter det hade vi fortfarande företagsekonomi, vi gick igenom praktiken. Eller inte praktiken, utan hur vi ska skriva praktikrapporten. Puuuh, det kommer bli jobbigt!

Tänkte att jag ska skriva klart en svenskagrej och skicka in, sedan skiter jag i läxor ett bra tag  ;) Ska bli så underbart skönt!



» Sanna

hej !

vad ska du hitta på i helgen?

2010-03-19 // 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback