19 mars - 10

Blev inget mer blogginlägg igår, förlåt för det! Men jag bara njöt av att inte ha något skolarbete, svenskan gjorde jag klar väldigt snabbt! På kvällen var jag ute och sprang med David, herregud säger jag bara! Det var jobbigt, men välbehövligt. Nu ska jag ta tag i det här, och inte vara någon soffpotatis, haha. Men jag kan säga såhär, känslan i kroppen direkt när jag kom hem. Den var hemsk! Jag bara kastade mig på golvet, och försökte få kroppen att inse att det här inte var sista gången. Den sa emot mig, benen orkade knappt röra sig! haha.

Idag vaknade jag vid 09.00, ingen skola för min del. Fotoläraren skulle bort idag och vi behövde inte åka till skolan, så då är det klart man stannar hemma och kanske tar någon fin bild? haha. Senare ska jag åka till borlänge med mamma och David. Först ska jag få i mig lite mat!



hoppas du äter efter träningen, du ser tunn ut..

2010-03-19 // 13:09:44

Trevlig helg :)

2010-03-19 // 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback