2 mars - 10

Idag vaknade jag ungefär halv elva och då gick jag upp och åt lite frulle. Sedan blev det att nörda framför datorn, och sedan massa fix :) David och jag tog oss en promenad lite senare, blev broarna. Var hur fint som helst, och jag hade kameran med :) Ska snart lägga in bilderna på datorn, sen får jag se om det blev något bra. Hoppas på det!

När vi kom hem åt jag och sedan snabbade jag mig att byta om och sminka mig. För Lisa och jag åkte upp till Ludvika och fikade. Jag köpte kladdkaka och ett glas cola, och det tog slut snabbt, men sedan satt vi kvar i två timmar. Var mysigt att bara sitta där i den UNDERBART sköna soffan och prata :) Sedan tog vi bussen hem, och vi flög med den! Det var grymt :) haha



» Lisa

2010-03-02 // 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback