22 mars - 10

Idag var första dagen på min praktik på Näringslivsenheten. Det känns som att det kommer bli två intressanta och lärorika veckor! Tiden gick även väldigt snabbt, så jag kom dit. Sedan slutade jag ;) haha. Nej kanske inte riktigt, men det gick snabbt i alla fall!

Nu sitter jag här och äter riskakor med Sourcream & onion smak, mums! Finns det något godare? Tror faktiskt inte det, eller cola är godare men det är ju som sagt en dryck. Jag skulle kunna äta upp en hel förpackning med riskakor, eller jag vet att jag kan det för jag gjorde det för någon vecka sen :) haha. Det där var egentligen ointressant, men det är min blogg = jag skriver om precis vad jag vill.



Sv: Jahaja okej! :}

2010-03-22 // 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback