27 mars - 10

Nu har jag precis kommit hem, har faktiskt varit i Leksand. Kan ni gissa vad jag gjorde där? :) Jo, jag var på hockey.. Leksand-AIK! Det blev så att det bästa laget vann, Leksand. Gud vad bra det var, då finns det ändå en chans till Elitserien! Det var pappa och jag som var iväg, och vi hade galet bra platser! Stämningen var underbar i arenan, men hade AIK klacken inte varit där så hade det varit helt perfekt.





» linn

så himla kul att vara på hockey! :D

sv: tack så mycket! allt bra med dig? :)

2010-03-27 // 22:44:46
» linn

sv: verkligen! speciellt live! faast.. du håller ju på helt fel lag måste jag säga.. ;) haha :D

skönt att höra! jodå de är jättebra med mig med!!

2010-03-27 // 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback