3 mars - 10

Idag när jag vaknade skulle mamma och jag åka till Borlänge. Men pappa ville med så vi fick vänta tills han kom hem från jobbet. Men det gjorde inget för mig, hann platta håret och fixa mig mer :) haha. När vi kom dit åkte vi först till ICA Maxi, där köpte vi ÄNTLIGEN en SodaStream. Jag tjatade för några år sedan, men det blev inget. Men nu köpte vi en, bättre sent än aldrig! haha. Köpte även lite mat och grejer när vi ändå var där..

Sedan åkte vi till Kupolen, jag köpte mig ett par skor och sen lite annat. Blev inget mer på Kupolen utan vi åkte tillbaka till ICA Maxi och köpte smaktillsättare till Sodastream. Blev SÅKLART cola och sedan någon annan smak. Mums! haha. När vi skulle gå ut från affären fick vi varsin påse som innehöll 2 PUCKO, 1 reseduschkram och hackad lök?! haha.

Nu sitter jag här, har precis fixat första colan och tryckte i mig lite mat till det :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback