31 mars - 10

Nu är praktiken avklarad för min del, imorgon är jag ledig. Skönt, då kan jag skriva på praktikrapporten som ska lämnas in veckan efter lovet. Har precis skrivit klart en engelska uppgift som vi fick nu under praktiken, som så klart handlar om praktik, eller "Work Experince" som det kallas på engelska. haha! Nu håller jag på att skriva en ergonomi uppgift som kommer ifrån idrotten. Har kommit igång bra tycker jag själv, men det beror nog på godiset som jag sitter och trycker i mig. Mums! Ett glas cola har jag även hällt upp, för ska man skriva massa "uppsatser" då behövs verkligen något sött. Annars tappar jag väldigt snabbt motivationen.
Nu kan jag säga åt mig själv, skriv 5 meningar, sedan får jag ta en godis. Tro mig det funkar!


Såhär mycket fick jag ned på engelskan, och tro mig, för mig är det mycket. För det är ju faktiskt engelska vi pratar om = inte mitt bästa ämne!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback