4 mars - 10

Imorse när jag vaknade kom den där glada känslan igen. Solen sken ute och himlen var blå! Jag tryckte i mig lite frukost och sedan fixade jag iordning mig. Sedan skrev jag sms till Becca och då blev jag bjuden till henne, att vara bakhjälp :) Så jag traskade dit och det var bullar som gjordes! Såg riktigt mumsiga ut! haha. Jag lyckades få både ägg och mjöl på mig, men det syntes bara att jag hade bakat då ;) haha. Så det var ju nästan bara positivt. När bullarna var klara ställde vi in en kladdkaka i ugnen och sedan hade jag tävling med en liten tjej som var där. Vi tävlade om vilken som kunde stå längst på ett ben ;) Jag vann! haha..

När jag kom hem hade mamma gjort pannkaka, mums! När jag hade ätit upp det åkte jag med mamma och handlade på ICA. Kom hem för ett tag sedan, och nu sitter jag bara här. Funderar om man ska ta och göra lite dricka? ;) haha.




Hur ser bullarna ut när dom är glada? .__.

2010-03-04 // 20:12:45

SV: Ok, ska vi följa varandra via bloglovin? :) En fråga! :D

2010-03-04 // 21:49:47
» Josie

Hej! Vad gör du i kväll? :)

2010-03-04 // 22:04:14
» Josie

Samma :)

2010-03-04 // 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback