5 mars - 10

Idag har det varit en dålig uppdatering, igen.. Men jag har inte orkat, så kan det vara ibland :) Idag vaknade jag ganska tidigt, för jag hörde att någon var uppe och klockan var inte så mycket. Blev ju nästan lite orolig ;) haha. Men det var David som var uppe och busade! haha. Nej så illa var det inte, men jag kunde i alla fall inte somna om utan jag gick upp och åt frukost. Sedan väntade jag bara på att Top Model skulle börja. Jag älskar verkligen det programmet!

Mamma och jag åkte till Ludvika lite senare. Jag köpte lite grejer som vanligt, riktiga fynd! :) En jacka, en väska och några armband. Sedan handlade vi lite mat och efter det blev det hemfärd. Jag gjorde inte så mycket när jag kom hem, men sen åkte mamma och jag ned till Sibylla och köpte mat! mums.. Vi åt maten framför hockeyn på tvn. Resten av kvällen har också spenderats framför tvn :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback