6 mars - 10

Idag har det varit en helt underbar dag! Vaknade i "normaltid" och tryckte direkt i mig lite frukost. Efter det gick mamma och jag ut och gick lite, och köpte även korvbröd på Konsum. haha. När vi kom hem ställde jag mig på balkongen och bara njöt av solen. Men sedan kom jag på att jag kunde lägga mig ute på snön istället :) Så tog med något underlägg och gick ut och la mig. Var helt enormt skönt och det brände riktigt i ansiktet! Äntligen säger jag bara :) Sedan blev det korvgrillning på balkongen! Så himla mysigt, då känns det verkligen som att vi går mot bättre tider! Eller hur? När vi hade ätit klart gick vi in och tittade på Bröllopsfotografen, älskar den filmen! :)





SV: Självklart! Lagt till dig nu, allt bra med dig? :)

2010-03-07 // 02:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback