Anna Bergendahl vinnare av Melodifestivalen 2010!

Har precis kollat klart på Melodifestivalen, kan säga att jag nästan satt och skrev när alla poäng delades ut. Jag hoppades verkligen att Darin skulle ta hem detta. Hans låt är helt jäkla underbar, och det är en sådan där som man inte tröttnar på.

Från början sa jag att jag inte hoppades på Anna, något med hennes röst tycker jag inte om. Det tyckte jag redan under IDOL tiden, och det satt kvar även idag. Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag att det kommer bli ytterligare en skräll i Eurovision Song Contest. Men det är vad jag tror!

Tycker ni det var rätt som vann, eller hade ni någon annan favorit? :)


Annas vinnarlåt!


Jag tyckte både artisten och låten som vann sög!

2010-03-14 // 12:04:53

Jag tycker att hon har en speciell och underbar röst.

2010-03-19 // 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback