Vad jag kollar på för filmer!

Fick en fråga om vad jag kollar på för filmer och jag är väl den där tjejen som gillar filmer med lyckliga slut. Tonårsfilmer där man redan från början kan räkna ut vad som händer i slutet. Jag tycker även om skräckisar, men kunde inte komma på någon bra just nu. Satt ihop några filmer här nedanför som är några av mina favoriter..

Jag kollar inte på film så jätte ofta, men det händer ibland och det är faktiskt enormt skönt att sitta med en filt på sig och en popcorn skål i knät. Verkligen avkopplande! 



Vilken fin blogg du har :) verkligen superfin :)



De där filmerna är ju super bra :)

2010-03-24 // 23:02:28

Fin blogg :)

2010-03-25 // 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback