14 maj - 10

Nu sitter jag här på golvet med.. cola. haha! Lite musik på det och ja, ett mysigt nystädat rum! Eller okej, just nu har jag börjat städa min byrå, tycker det var dags. Men det går snabbt att städa den :) Snart är rummet perfekt! haha.

Idag var mamma och jag till Borlänge en snabbis, jag köpte nya hårnålar. Men bättre det än inget! Hårnålar behövs verkligen. När vi hade varit hemma ett tag åkte hela familjen till restaurang Coco Thai i Ludvika. Där åt vi en grymt god buffé! Jag åt hela tre portioner, men det var så himla gott! På det fick jag även ned en efterrätt, glass! Mums..

När vi kom hem tittade vi på filmen Paranormal Activity, den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara, tyvärr! Var sugen på att bli riktigt rädd (haha).




Världens bästa bror!


» Erika

Jo tack, med mig är det bara bra! Tack detsamma, din är också fin! Vad ska du göra idag då? :)

2010-05-15 // 10:42:34

sv; laggt till dig med nu:D

God mat ni åt:D

2010-05-15 // 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback